Finalitza el Projecte “Cultura Gastronòmica” amb una SUPER MASTERCLASS.

En el passat mes de març, l'escola Sanchis Guarner  d'Ondara va ser seleccionada d'entre totes les escoles de la Comunitat Valenciana per part de la Fundació Prenauta per a implementar el projecte anomenat "Cultura Gastronòmica" en el que ha participat l'alumnat de tercer, quart, cinqué i sisé de primària.

Durant 8 sessions,  l’alumnat ha treballat un llibre didàctic amb el qual han aprés a realitzar una recepta típica. En l'última sessió els xiquets i les xiquetes han gaudit de l'experiència d'una SUPER MASTERCLASS impartida per la reconeguda xef Noelia Pascual (Restaurante Cachito, Elche), campiona mundial a la millor paella, i el xef italià Ferdinando Bernardi (Casa Bernardi, Benissa), de l'Asociació Europea d’Eurotoques.

Els alumnes s’han encarregat de seleccionar els ingredients i de realitzar la recepta seguint les instruccions dels xefs. Per últim han gaudit degustant les seues pròpies creacions gastronòmiques.

Aquest projecte ha comptat amb la col·laboració de Scolarest, Anaya, Eurotoques y la Fundación Prenauta.

20220525_093831
20220525_110702