25 N - Dia Internacional contra la violència de gènere.

El 25 de novembre el CEIP Sanchis Guarner d'Ondara va commemorar el Dia Internacional contra la Violència de Gènere. Des de la Comissió d'Igualtat i Convivència es va proposar la confecció de "La Porta Violeta", basada en la cançó de Rozalen.

Durant la setmana del 25 de novembre, en les tutories es va treballar una manualitat realitzant una papallona morada decorada, i es va conscienciar i sensibilitzar a l'alumnat sobre la temàtica.

El dia 25 de novembre vam baixar totes les classes i cada alumne va penjar la seua papallona en el mural.

Al mateix temps, es va realitzar un vídeo recopilatori de l'activitat, combinant les diferents imatges del 25N amb els alumnes de sisé, que interpreten les estrofes amb el llenguatge de signes.

L'escola Sanchis Guarner d'Ondara diu un "NO" rotund a qualsevol tipus de violència.

inf
inf2