Redovánpolis GO! El poble sostenible

logo Redovánpolis

"Redovánpolis GO, el poble sostenible" és un projecte escolar que es duu a terme en el CEIP Sagrats Cors de Redován. En ell, es treballa l'educació ambiental i coeducació en el marc dels ODS i en col·laboració amb diferents organismes amb l'objectiu d'aprendre i també per a millorar el nostre entorn.

Totes les classes del centre, amb tot el seu alumnat, participen com a voluntaris i voluntàries de "Redovánpolis GO, el poble sostenible". A ells els acompanyen també les famílies i el professorat. Les voluntàries i voluntaris han de superar les missions que es proposen mensualment i aconseguir acabar el recorregut virtual pel poble amb totes les insígnies per a aconseguir millorar tot el possible el nostre poble.

Les missions es realitzen una vegada al mes i participa el major nombre d'alumnes i alumnes ajudats pels seus familiars. A canvi obtenim un poble més verd, més solidari i un lloc millor on habitar.

Dades del projecte

Llista d'objectius que pretén el projecte i idees que han ajudat a crear-lo.

Forma de treball del projecte, estratègies per a dur-lo a terme.

ODS I AGENDA 2030

Objectius comuns amb moltíssims altres projectes a nivell mundial.