Menjador escolar

El menjador escolar és un servei educatiu que ofereix el col·legi. No s’ha de confondre amb un servei de restaurant a la carta. L’objectiu principal del menjador és facilitar la conciliació familiar i oferir una alimentació sana i equilibrada.

L’empresa adjudicatària, durant el present curs escolar, d’oferir el servei de menjador escolar és l’empresa MENDOZA-COM A CASA.

Pots descarregar el menú mensual del menjador des del desplegable de la secció de menjador.

Per fer ús del menjador escolar és necessari realitzar la inscripció prèvia i domiciliar el pagament. Podeu fer la inscripció des d’ací.

La Conselleria d’Educació convoca, cada any durant el mes de juliol, les ajudes per a menjador escolar, que es poden sol·licitar a la Secretaria de l’escola. Esteu atents a la convocatòria específica que publicarem a la pàgina web.