Jubilació del mestre Joan Ribes

El passat 5 de novembre, el mestre de la nostra escola, Joan Ribes, es va jubilar.

Joan va entrar, a l’any 1999, com a mestre del Pou de la Muntanya. Durant aquests anys ha estat exercint la seua docència a l’àrea d’anglés, en la qual ha intentat, sempre, que l’alumnat adquirira un vocabulari adequat i una competència en llengua anglesa que l’ajudara a comprendre i expressar-se en aquesta llengua. Aquesta tasca ha estat compaginada amb d’altres dins l’escola, com a mestre de suport, ajudant de la biblioteca, membre de la Comissió Erasmus+ o encarregat del menjador escolar, entre d’altres.

L’alumnat i el professorat del Pou de la Muntanya agraeix a Joan tots aquest anys de servei a l’escola pública, i li desitja molta sort en aquesta nova etapa com a mestre jubilat.