Inscripció a l’AMPA 2020/21

La Associació de Mares i Pares del col·legi Pou de la Muntanya (AMPA) vol donar la benvinguda a totes i tots els alumnes i famílies en aquest nou curs escolar. Volem explicar a totes i tots que és l’AMPA i per a què serveix.

Qui som?

L’AMPA és una associació sense ànim de lucre, que forma part de la Federació d’AMPAS “ENRIC VALOR” d’Alacant, i que té com a finalitats, entre altres:

• Representar els interessos generals dels pares i mares davant de les instàncies educatives i els distints organismes.
  • Col·laborar amb les activitats i el projecte educatiu del centre escolar.
  • Promoure, organitzar i realitzar serveis i activitats extraescolars en horari no lectiu (Escola Matinera, activitats en temps de menjador, convivències, estades…)
  • Participar en l’elecció de representants dels pares i mares en els òrgans col·legiats, com són el Consell Escolar de Centre (on designem directament un/a representant) o el Consell Escolar Municipal, on són informats per part de les autoritats educatives de les modificacions i problemàtica escolar.
  • Organitzar la festa de final de curs i el Dia de Convivència i col·laborar en el berenar de Falles i Carnestoltes, a més d’oferir una vesprada festiva amb berenar per als seus associats.
  • Coordinar-se amb les AMPA d’altres col·legis públics de Dénia per defensar els interessos dels nostres xiquets/es.

Com puc ser soci o sòcia?

La quota anual per al curs 2020/21 és de 15€ per família (hem baixat el preu atenent a les circumstàncies especials d’aquest any).

El segur escolar és de 12€ per família.

ATENCIÓ: EN REALITZAR L’INGRÉS ÉS NECESSARI INDICAR EL NOM I COGNOMS I EL CICLE QUE REALITZA L’ALUMNE.

Per contractar el segur escolar és requisit ser socia de l’AMPA, per tant cal pagar també la quota anual. El segur escolar es tramitarà en el termini de 10 dies deprés de realitzar l’ingrés. No es tramitaran els segurs que no tinguen ingressada la quota de l’AMPA. El número de compte per ingressar és el següent: oficina CAJAMAR del Passeig del Saladar, 1 de Dénia:

Número de compte: ES86-3058-2510-3427-2060-0096

Per a qualsevol consulta, estem a disposició al correu electrònic: ampapoudelamuntanya@gmail.com

L’AMPA del Pou de la Muntanya us anima a associar-se. Us esperem!

Si esteu interessats a associar-se, us demanem que empleneu el següent formulari.

Ups! No hem pogut localitzar el teu formulari.