Admissió 2020/21

Us informem de tots els detalls del procés d'admissió 2020/21.

• Destinataris:
    • Alumnat nou nascut a l'any 2017.
    • Alumnat nou d'altres edats que desitja matricular-se per 1a volta al nostre col·legi.
  • Calendari:
    • Presentació de sol·licituds d'admissió: del 8 al 16 de juny, de forma telemàtica.
  • Procediment:
    • Normativa de referència: Resolució 15 de maig de 2020: llegir detingudament per saber com funciona el procediment.
    • La tramitació serà electrònica a la web www.telematricula.es.
      • Per fer la tramitació, és necessària una clau d'admissió. Podeu obtindre-la amb:
        • DNI: introduir número de DNI + número de suport o IDESP + data de naixement.
        • NIE : introduir número de NIE + número de suport o IXESP + data de naixement.
        • Certificat de registre de ciutadania de la UE: introduir número NIE + C + número de certificat + data de naixement.
        • Certificat electrònic reconegut.
        • Persones amb passaport (sense DNI ni NIE) i persones sense accés a Internet: cal demanar cita prèvia, a partir del 8 de juny, al telèfon del col·legi.
  • Documents del Departament d'Educació de l'Ajuntament de Dénia:
  • Resultat del sorteig de lletres de desempat:
    • Per a ordenar el primer cognom s'extrauen les lletres: Q U (en aquest ordre)
      Per a ordenar el segon cognom, que s'aplicaran quan existisca coincidència amb el primer, s'extrauen les
      lletres: O O
    • Accés a la nota informativa del sorteig.
admissió
documentos_sede_electronica