Cursa Solidària

Cursa Solidària “La vuelta al cole” contra la leucèmia infantil de l’associació unoentrecienmil organitzada per l’AMPA junt al CEIP Miralcamp.

Dijous 4 de maig de 2023, vam poder compartir un matí de convivència de tot el nostre alumnat, des d’infantil 2 anys fins a sisè de primària, per una bona causa. Es necessitaven xicotets i xicotetes que feren coses grans i així va ser. Van reunir forces per a córrer fins a una meta on molts xiquets/es, lamentablement, estan lluitant per a arribar: vèncer la leucèmia infantil.

Moltes gràcies al nostre alumnat, per la motivació i la bona actitud que van mostrar, a les famílies pel seu acompanyament, participació i donatius. Al professorat, per la implicació i bon fer i com no, al nostre AMPA per organitzar la cursa i per la gran iniciativa.