Xarxa de Llibres

El nostre centre compta amb banc de llibres dins del Pla “Xarxa de Llibres” de la Comunitat Valenciana. Per a poder ser beneficiaris haureu de fer el tràmit telemàtic fent CLIC sobre la imatge. L’alumnat de 1r i 2n de Primària comptarà amb el Xec Llibre. Tota la informació al Web de Conselleria.

La coordinadora de Xarxa de Llibres del nostre centre és Silvia Huguet Lecha. Es poden enviar les consultes referents a aquest àmbit al mail: s.huguetlecha@edu.gva.es

IMPORTANT!

Els xecs llibre per a aquest curs 2022-2023 es repartiran en secretaria del centre el dia 1 de setembre de 2022 en horari de 11:00h a 14:00h. Sols per a l’alumnat de 1r i 2n de primària.

Recordeu que si no poden vindre els tutors legals, s’haurà d’aportar una autorització a tercers signada.