Hui descansa el cotxe

PROGRAMA DE MOBILITAT SOSTENIBLE “HUI DESCANSA EL COTXE” de la Generalitat Valenciana

Des de l’àrea de Lliure Disposició, l’alumnat de 3r i 4t de Primària, ha participat en el programa “Hui descansa el cotxe”, promogut per la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat i projectat als centres educatius per mitjà de la Conselleria d’Educació.

Una part important d’aquesta participació ha sigut l’activitat “A cantar”. El resultat d’aquest treball el podeu visualitzar en el següents vídeos. També podeu accedir a ells a través del perfil d’Instagram @huidescansaelcotxe.

Una altra part del programa ha involucrat a les famílies, que han realitzat magnífics dibuixos plasmant accions relacionades amb la mobilitat sostenible que vam recollir en les sessions de classe. Aquests treballs, a més d’haver-se enviat per a optar a diferents premis, han estat exposats en els passadissos de l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació!

Cançó de 3rA
Cançó de 3rB