Jornada de Portes Obertes

EL proper dimarts 4 de abril, celebrarem la jornada de Portes Obertes en 2 torns: el primer a les 17:00h i el 2n a les 18:00h. No es necessita cita prèvia. Vos esperem per a resoldre tots els dubtes que tingueu i per a mostrar-vos la nostra bonica escola.

CEIP-MIRALCAMP

Carnestoles ja ha arribat!

Recordeu les consignes per a la propera setmana:

▪ Dilluns: un calcetí de cada color.
▪ Dimarts: un pentinat divertit.
▪ Dimecres: camiseta o jersei a l’inrevés.
▪ Dijous: decoració al coll.
▪ Divendres: totes les consignes de la setmana ajuntarem i molt ens divertirem.

Felicitació de Nadal.

La direcció del centre i el professorat, vos desitgem bones festes de Nadal. Gaudiu de la família i els amics, és temps per a somiar amb els nostres xiquets i xiquetes.

II MARXA FAMILIAR

Estem molt contents de tornar a llançar la que serà la segona Marxa Familiar del CEIP MIRALCAMP. Animeu-vos a participar, serà una experiència molt gratificant!!!!

Benvinguts i benvingudes al curs 2022-2023

Acabat l’estiu, iniciem amb moltes ganes el curs 2022-2023. Un curs per a tornar a una normalitat millorada. Esperem compartir grans moments educatius amb tots i totes. De moment, a la nova Web trobareu tot allò que necessiteu per a començar informats i informades. Menús de setembre, models i impresos de secretaria, documents de centre, entre altres. Esperem que aquest siga un curs inoblidable. MOLTA SORT I ENDAVANT. #junts/es_fem_miralcamp 🙂

REUNIO INICI DE CURS CICLE MITJÀ | Escola Princesa Làscaris
Imatge de Joan Turú.

Benvinguts i benvingudes

Vos presentem el nostre Web oficial. Aprofitarem l’estiu per a donar-li forma i estarà en construcció al llarg del curs 2022-2023. A partir d’aquest moment, tota la informació oficial la podeu consultar en aquest espai creat amb molta estima per a la Comunitat Educativa del CEIP Miralcamp.

#juntsfemmiralcamp #juntesfemmiralcamp