La Pau

El dia 30 de gener és el dia de la Pau i la No violència i al CEIP Miralcamp ho celebrem amb molta il·lusió. És un dia per a recordar la importància del valors com la tolerància, el respecte, l’escolta, l’empatia i moltíssims més, tots ells necessaris, per a fer del món, un lloc on poder viure lliures i plens de felicitat.

Aquest any hem plantejat una diada de convivència amb activitats, jocs, contacontes, cançons i una cloenda sorpresa que compartirem la propera setmana.

Hui ha estat un dia de convivència, un dia de moltes activitats, valors, bones paraules, de bon tracte, bones relacions, un dia ple de respecte i amor.

El tercer cicle ens ha preparat unes estacions d’activitats molt variades en les que el nostre alumnat ha gaudint moltíssim.

El dia ha acabat amb un acte molt emotiu.

Moltes gràcies a Javi González , antic papi del nostre centre, per haver passat aquest dia captant imatges i per haver aconseguit un muntatge tan emotiu del nostre dia de la Pau i la No Violència

Famílies boniques, alumnat que gaudeix d’un dia de convivència i un claustre molt implicat i unit.

Visca el dia de la Pau i visca Miralcamp!