Matrícula

El procés de matriculació per al curs 2024-2025 es realitzarà des del dia 1 a l’11 de juliol de 2024 presencialment en la secretaria del centre.

Per a conèixer l’hora i dia de matrícula cal anar al llistat que es publicarà el 25 de juny en aquesta mateixa web en el botó ORDRE MATRÍCULA. L’ordre de prelació estarà determinat per curs i nota mitjana de l’alumnat en els estudis de 2023-2024 en el conservatori. En cas de situació d’empat en la nota, s’aplicaran les lletres donades per Conselleria per a aquests casos: AP per al 1r cognom i PO per al 2n cognom.

El pagament de matrícula s’efectuarà amb anterioritat a la data establerta de matrícula.
Aquest mateix dia, després de fer la matrícula, es triarà l’horari de l’alumnat per al curs 2024-2025.

Els aspirants que han realitzat les proves d’accés als Ensenyaments Professionals i han aconseguit plaça, també hauran de realitzar la matrícula durant aquest període. El dia 9 de juliol es publicarà el llistat d’ordre de matrícula tenint en compte la nota del resultat prova d’accés.

INSTRUCCIONS

DOCUMENTACIÓ