- Acomiadament alumnat de 6éper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
El nostre alumnat de 6é del menjador va rebre un detallet de comiat. Quant us anem a trobar a faltar


- Vesprada de premis!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA

Hui s’ha fet el lliurament dels premis del V Concurs Escolar de Punts de Lectura,

i volem felicitar a tots els nostres finalistes i en especial a Noa Blàzquez, guanyadora en la seua categoria.

D’ altra banda, i simultàniament, s’ha premiat també als finalistes del Certamen Literari Contra el Tabaquisme de l’Associació Castelló Contra el Càncer. Felicitem també a guanyadors i finalistes, i en especial a: Sheila Martinez (pel seu relat “L’arbust secret”), Alén Maestre (pel seu relat “El club de Carlitos”) i aRomaisae Mehdi (pel seu relat “Enzo, el gran inventor”).

- 3rd GRADERS. WHAT TIME IS IT?per GEMMA, SOLSONA GIL
We are learning about the time and hours.
- (sense títol)per GEMMA, SOLSONA GIL
- 2nd GRADERS. JOBSper GEMMA, SOLSONA GIL
We are learning about JOBS
- 1st GRADERS. BODY. BINGOper GEMMA, SOLSONA GIL
- 1st GRADERS CLOTHESper GEMMA, SOLSONA GIL
- PARTS OF THE BODY 1st GRADERSper GEMMA, SOLSONA GIL
ENGLISH
- Quina vesprada tan inoblidable!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA

Hui hem celebrat la gran festa del 40 aniversari i no podem estar més feliços de com ha eixit tot.
Ha sigut una jornada plena de somriures, records i molta diversió!
Volem donar les gràcies a tots els que ho han fet possible:
Hem ballat de valent amb el concert de Trobadorets.
Els més xicotets s’ho han passat en gran a les colchonetes de Diver Twin, cortesia de l’ Ampa.
Ens hem refrescat amb el suc de taronja i l’orxata boníssima cortesia d’Irco.
L’emoció ha arribat al punt màxim quan hem recordat el nostre camí a través de les fotos antigues i la projecció del documental
Gràcies a tota la família que forma part d’aquest projecte. Per 40 anys més junts!

- 40 anys fent escola al Mestre Caballero!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA

Hui hem viscut un matí inoblidable celebrant el nostre 40 aniversari!
Hem començat amb molta dolçor gràcies als gelats d’ @ircosl i la visita de la seua mascota Foody!
Però el moment més especial ha sigut el de la nostra *Càpsula del Temps i la memòria* (1985-2025). Cada classe ha guardat fotos i missatges plens d’il·lusió que hem soterrat al pati de Primària. Un regal per als xiquets i xiquetes del futur!
Gràcies a tota la comunitat educativa per formar part d’esta història. I la festa segueix. Ens veiem esta vesprada a les 17:30h amb concert de @trobadorets i moltes sorpreses. 

- Ja estan obertes les preinscripcions per a l’Escoleta d’Estiu d’Onda 2026!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Fins al 13 de maig pots inscriure’t online per a gaudir d’un estiu ple d’activitats, esport i diversió al CEIP Mestre Caballero, Pavelló Municipal i Museu del Taulell.
Amb servei de menjador i possibilitat d’acollida
Inscripcions online:
https://forms.gle/D3ErkqNwfmd7pqZWA
Consulta tota la informació al cartell adjunt.


- 40 anys bategant junts: La història del CEIP Mestre Caballeroper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Estem molt emocionats de presentar-vos un viatge en el temps que ens ha fet posar la pell de gallina. Amb motiu del “40 aniversari” del nostre col·legi, hem reunit a algunes de les veus que han donat vida a les nostres aules al llarg d’estes quatre dècades al nostre DOCUMENTAL.

En este documental podreu gaudir de:
-Relats dels exdirectors i el director actual, explicant com ha evolucionat el centre des dels seus inicis.
– Records d’alguns dels docents antics i actuals, que recorden els reptes, les anècdotes i la passió per l’ensenyament.
-Vivències d’exalumnes que un dia van recórrer estos corredors amb la motxilla plena de somnis i que hui miren arrere amb nostàlgia.
–Famílies que van donar-ho tot a l’AMPA
-Monitores del menjador que es deixen la pell cada dia per fer un dia millor per a l’alumnat.
Emocions, rialles i una visió única de tot allò que ens fa ser una gran família.És un homenatge amb algunes de les persones que han format part de la història del CEIP Mestre Caballero. Perquè un col·legi no són només parets, són les persones que el fan créixer cada dia.


No te’l perdes! Fes clic en l’enllaç per a vore el documental complet:
https://youtu.be/YFO8yhPTey4
Gràcies per formar part d’esta aventura! Per molts anys més creixent junts!


I gràcies infinites a Eva Corell per la gran tasca que ha fet per crear aquest documental

- Vine a la nostra festa!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
A l’escola estem de festa! El CEIP Mestre Caballero compleix 40 anys i demà celebrem la gran festa! Preneu nota i no vos perdeu res!
Pel matí gelats per a tot l’alumnat amb la foodtruck d’IRCO, i soterrament de la càpsula del temps i la memòria.
A les 17.30
-Exposició de fotos antigues
-Castells unflables
– Photocall i degustació de suc
A les 19.00
-Concert del grup Trobadorets. Acabarem amb el
-Sopar de germanor al Restaurant Princesa (reserves tancades).
Volem retrobar-nos amb antics alumnes, famílies i mestres que han format part d’esta gran família durant estes quatre dècades.

Ajuda’ns a difondre! Comparteix este post i envia-ho als teus amics de l’escola.

- SAVE THE CHILDRENper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
L’alumnat de 6é va recaptar 227,82€ a la cursa a benefici de Save the Children. Moltes gràcies per ser tan solidaris!

- Enhorabona al CEIP Baltasar Rull!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
El nostre alumnat ha tingut el gran plaer d’assistir a la vostra invitació per a gaudir de l’obra de teatre del “Màgic d’Oz”, preparada amb tant d’esforç i il·lusió per l’alumnat de 6è.Volem felicitar-vos a tots perquè ho heu fet súper bé! Ens ha encantat acompanyar la Dorothy i els seus amics en esta gran aventura. Quin gran treball dalt de l’escenari!

Moltes gràcies per compartir este moment màgic amb nosaltres!


- Benvinguts a la nostra escola!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Aquesta setmana hem rebut dos nous estudiants que compartiran amb nosaltres les pròximes setmanes, aportant el seu talent i ganes d’aprendre.
Donem una càlida benvinguda a: Iker, quearriba des de l’IES El Torrelló, on està formant-se en el *Cicle de Conservació i manteniment d’instal·lacions esportives*. I també a Érica, que s’incorpora després de cursar el *Màster d’Educació Especial* a la UNIR (Universidad Internacional de La Rioja).
Que aprengueu molt i us sentiu com a casa des del primer dia.



- AVUI ESTRENEM EL NOSTRE DOCUMENTAL!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
El dia ja ha arribat! Hui estrenem el nostre documental per a celebrar el 40 aniversari! Com sabeu serà hui a les 19h a la Cassola, i estem compartint anècdotes i records amb persones que han estat clau a la nostra escola.

Hui us deixem uns segons de Juanjo Rubio, mestre de Primària i director des de 2021 fins a l’actualitat. Ens ha contat moltes coses, però haurem d’esperar a vore el documental per conèixer-les

3, 2, 1, acció!
https://www.facebook.com/reel/1240911328113871
https://www.instagram.com/reel/DX3yMPzkczv/?igsh=MTB4dnR1Y3BydmViZQ==________
- (sense títol)per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Que poc falta per a l’estrena del nostre documental per a celebrar el 40 aniversari ! Com sabeu s’estrenarà demà dimarts 5 de maig a la Cassola, i per això estem compartint anècdotes i records amb persones que han estat clau a la nostra escola.
Hui us deixem uns segons de Maria Jesús Àlvaro, una de les mestres de Primària que més anys ha dedicat a la nostra escola, on també ha sigut cap d’estudis. Ens han contat moltes coses, però haurem d’esperar a vore el documental per conèixer-les. 3, 2, 1, acció!

https://www.facebook.com/reel/1320160429987644
https://www.instagram.com/reel/DX1XC2NEWlo/?igsh=M2lxc3FzMzhraTRl
- JORNADA PORTES OBERTESper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Quin dia més satisfactori! Hui hem celebrat la ‘Jornada de Portes Obertes’ i no podem estar més agraïts!
Volem donar les gràcies de tot cor a les desenes de famílies que heu vingut de matí i de vesprada, i que heu mostrat tant d’interés en el nostre centre pel curs 2026-2027. Ens fa molt feliços vore la vostra il·lusió!
Us deixem un recull de fotos de la jornada: les aules preparades, els materials preparats amb tanta cura pel nostre equip de mestres i el gran caliu de les famílies.
Gràcies per compartir aquest dia amb nosaltres! Estem desitjant donar-vos la benvinguda!
Podeu vore les imatges al nostre Facebook i al nostre Instagram.

- BENVINGUT A LA NOSTRA FAMÍLIAper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Hui donem la benvinguda al nostre centre a Zouhayr Lachhab, que comença hui les seues pràctiques amb nosaltres.
Zouhayr és estudiant del cicle “Operacions auxiliars de serveis administratius i generals” de l’IES El Torrelló.
Estem encantats de comptar amb la seua ajuda i il·lusió en esta nova etapa. Esperem que aprengues molt i, sobretot, que et sentes com a casa.
Molta sort en esta aventura!

- 40 anys aprenent i ensenyantper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
- Rutas científicas, artísticas y literariasper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Aquesta setmana part de l’alumnat de 6é ha gaudit del programa “Rutas científicas, artísticas y literarias” del “Ministerio de Educación“. Una oportunitat que els ha permès conèixer Mèrida, Zafra, Rio tinto, Sevilla, Jerez de la Frontera i Cádiz, amb activitats molt variades i divertides, aprenent in situ d’una forma que mai oblidaran. Volem donar les gràcies al Ministeri d’Educació per donar l’oportunitat als xiquets i xiquetes de gaudir d’este programa tant complet de forma gratuïta.

Podeu vore vídeos amb l’experiència a les nostres xarxes socials: dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres.

- PROJECTE STALMATper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
STALMAT és un projecte de la Reial Acadèmia de Ciències Exactes, Físiques i Naturals, que tracta de la detecció, orientació i estímul del talent matemàtic d’estudiants de 11-13 anys sense extraure’ls del seu entorn. Aquest procés té lloc durant dos anys, en els quals les alumnes i alumnes assisteixen de forma regular a les activitats organitzades.
https://estalmatcv.blogs.uv.es
Tots els anys al maig realitzen un prova per a triar als futurs participants d’Estalmat.

- ACTIVITATS MENJADOR ABRILper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Un xicotet resum amb imatges d’algunes de les activitats que s’han realitzat al menjador durant les últimes setmanes.
En les fotos es poden veure diferents moments de l’alumnat amb les monitores, participant en propostes lúdiques i educatives durant el temps de menjador.

- ESTRENA DEL NOSTRE DOCUMENTAL!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
- FOOD TRUCK IRCOper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Dins dels actes del 40 aniversari del Mestre Caballero el pròxim 8 de maig al matí, l’alumnat d’Infantil i Primària gaudirà de la Food Truck d’Irco amb gelats!

- SEGUIM CELEBRANT EL NOSTRE 40 ANIVERSARIper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Estem molt contents de convidar-vos a un dels actes més divertits que tenim programats: el concert de Trobadorets! Serà una ocasió fantàstica per a compartir música i alegria en família.
Divendres, 8 de maig.

19:00 h.

CEIP Mestre Caballero.

- Setmana de formació i innovació al CEIP Mestre Caballero!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Aquesta setmana hem tingut el plaer d’obrir les portes del nostre centre en el marc del programa “TOTedu”, una iniciativa per a visibilitzar i compartir bones pràctiques educatives entre els centres docents

.
Hem compartit la nostra proposta de “Tallers interdisciplinars multinivell” amb el professorat de diversos centres. Ha sigut una experiència molt enriquidora mostrar com aquestes metodologies poden fomentar la curiositat i el pensament crític a les aules.Volem agrair la visita i l’interès a totes les companyes i companys dels següents centres educatius que ens han acompanyat: CEIP PIO XII (Nules), CEIP CARDENAL TARANCÓN (Borriana), CEIP JOSÉ MOLLA (Canals), CEIP MARE DE DÉU DELS ÀNGELS (Sant Mateu) i CRA EL TRESCAIRE (Vilanova d’Alcolea).
Gràcies per sumar-vos a aquest projecte d’intercanvi d’experiències. Seguim treballant junts per construir una educació més dinàmica, creativa i connectada!


- ENTREVISTA TV ONDAper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Aquesta setmana hem acudit a TV ONDA, on han entrevistat al nostre director, Juanjo Rubio, i les nostres mestres Maria Lizaran i Paula Segarra. Al programa «La finestra» els han preguntat per la celebració del 40 aniversari del Mestre Caballero, per les portes obertes i per molts més temes. No us ho podeu perdre!


- Benvinguda!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Hui s’ha incorporat Maria Zapata Navarro, que ve de l’IES Gilabert de Centelles de Nules, per a fer les seues pràctiques d’ “Integració social”.


- JORNADES CIENTÍFIQUESper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
El CEIP Mestre Caballero participa hui a les V Jornades Científiques de la Fundació Caixa Rural d’Onda de
10h a 12h al Raval de Sant Josep per a gaudir d’una jornada plena de ciència i aprenentatge. Tot l’alumnat està convidat a participar i gaudir!


Us esperem!!!
__
- (sense títol)per CRISTINA, TEJADA GARCÍA

NOVETAT JORNADA DE PORTES OBERTES Curs 2026/2027
Benvolgudes famílies,
Per a donar resposta a les vostres necessitats, enguany farem unes portes obertes de matí (a les 9:30h) i unes altres per la vesprada (a les 17h).
Us demanem que empleneu el qüestionari dient-nos a quina de les dues sessions vindreu.
https://forms.cloud.microsoft/e/4kw9QQG5wZUs esperem per a ensenyar-vos el centre, explicar-vos com treballem i com heu de fer la matrícula.

- Seguim amb el nostre documental.per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Que poc falta per a l’estrena del nostre documental per a celebrar el 40 aniversari
! Com sabeu s’estrenarà el 5 de maig a la Cassola, i per a fer-ho estem compartint anècdotes i records amb persones que han estat clau a la nostra escola.
Hui us deixem uns segons d’Inma Seco, una de les mestres d’Infantil que més anys va compartir amb nosaltres. Ens han contat moltes coses, però haurem d’esperar a vore el documental per conèixer-les
3, 2, 1, acció!
https://www.facebook.com/reel/1362253295776639
https://www.instagram.com/reel/DXJDjkskQIN/?igsh=MXAyMmdpNmQ3cXRxdA==____
- Alimentació escolar de qualitat, saludable i sostenibleper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Des d’IRCO seguim compromesos amb una alimentació escolar de qualitat, saludable i sostenible. Per això, hem organitzat un webinar informatiu adreçat a les famílies per explicar de manera senzilla el nou Reial Decret 315/2025 sobre Menjadors Escolars Saludables i Sostenibles.
Data: Dimecres 22 abril
Hora: 17.00
Format: Online
Per accedir al webinar, fes clic aquí: https://us05web.zoom.us/j/87618555535?pwd=oabwuWlQ5WxeC90u3KLbSypgGlJsEw.1
Webinar Reial Decret 315/2025 sobre Menjadors Escolars Saludables i Sostenibles
L’objectiu d’aquesta sessió és ajudar les famílies a conèixer els canvis que introdueix la nova normativa, entendre com afecten els menús escolars i resoldre dubtes habituals de manera clara i accessible.
Aquest nou Reial decret suposa un avenç important en l’alimentació de nens i nenes als centres educatius, promovent:
Menús més equilibrats i saludables
El foment d’hàbits alimentaris saludables des d’edats primerenques
Criteris de sostenibilitat als menjadors escolars
Amb aquesta iniciativa volem apropar informació útil a les famílies i acompanyar-les en la comprensió de com evolucionen els menjadors escolars cap a un model més conscient, saludable i responsable.Us animem a participar al webinar i esperem que sigui útil per a totes les famílies.
- Benvinguts al Mestreper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Comencem el tercer trimestre amb noves incorporacions, i és que hui comencen les seues pràctiques del CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes dos alumnes que ens resulten molt familiars: Jordi Rubio Ruiz i Saül Martí Fernández.
Actualment estudien a l’ IES El Torrelló, però els dos són antics alumnes del nostre centre, és per això que ens dona tanta alegria rebre’ls de nou ací. Benvinguts!


- SEGUIM PREPARANT EL NOSTRE DOCUMENTALper CRISTINA, TEJADA GARCÍA

S’estrenarà el 5 de maig a la Cassola, i per a fer-ho estem compartint anècdotes i records amb persones que han estat clau a la nostra escola.
Hui us deixem uns segons de Mari Luz Fernández, una persona clau de la nostra escola, monitora del menjador escolar des de fa molts anys. Ens han contat moltes coses, però haurem d’esperar a vore el documental per conèixer-les

3, 2, 1, acció!
https://www.instagram.com/reel/DW9WFtvCb_o/?igsh=MWliZ2pmdnJwOWNmNg==
- 2 d’abril: Dia Mundial de la Conscienciació sobre l’Autismeper CRISTINA, TEJADA GARCÍA

Al nostre centre tenim clar que la diversitat ens enriquix i que cada xiquet i xiqueta brilla amb la seua pròpia llum.

Hui ens unim per a donar visibilitat al TEA i per a recordar que, amb comprensió i suport, no hi ha límits per a créixer.
Perquè, JUNTS SOM MÉS FORTS!


#DiaMundialAutisme#Autisme#Inclusió#CEIPMestreCaballero#Neurodiversitat

- Hui eixim a la premsa!!!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
L’alumnat del CEIP Mestre Caballero estrena “Trencant Etiquetes” https://share.google/L2AI0E0L8cbwdc33K - ADMISSIÓ PRI-ESO 2026/2027:per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Publicació en el tauló d’anuncis les llistes definitives d’alumnat de 6é adscrit a IES EL TORRELLÓ. - RECAPTACIÓ MANOS UNIDASper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Xelo, la delegada de Manos Unidas, ha recollit la recaptació del nostre centre. Un total de 1.199€ que aniran destinats al projecte de capacitació professional per a joves a Hwange (Zimbabue).
Agraïm, de la seua part, la col·laboració de totes les famílies i alumnat per fer-ho possible!!

- DOCUMENTAL 40 ANIVERSARIper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Hola! Seguim preparant el documental per a celebrar el 40 aniversari, que s’estrenarà el 5 de maig a la Cassola, i per a fer-ho estem compartint anècdotes i records amb persones que han estat clau a la nostra escola.
Hui us deixem uns segons de Mireia Mor, mestra d’Educació Física a la nostra escola des de fa molts anys i també cap d’estudis fa uns anys. Ens han contat moltes coses, però haurem d’esperar a vore el documental per conèixer-les,

3, 2, 1, acció!
https://www.facebook.com/share/r/14WwJLWNBVZ
https://www.instagram.com/reel/DWf26LCicbA/?igsh=MzVkYXI4NzF4eGdn
- Actuació del gran Eugeni Alemanyper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Tot preparat al Teatre Mònaco per a l’actuació del gran Eugeni Alemany. No falteu! SOLD OUT.


- Finalistes concurs jornades científiques!per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Volem donar l’enhorabona als finalistes del Concurs de Cartells de les V Jornades Científiques de la Fundació Caixa Rural d’Onda, i felicitar a Marc Rodenas Alfonso i Heidy Jessenia Sánchez Velasco, guanyadors en la categoria de Primària del segon premi i tercer premi respectivament.
Enhorabona, artistes!

- SEGUIM PREPARANT EL DOCUMENTALper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Seguim preparant el documental
per a celebrar el 40 aniversari
, que s’estrenarà el 5 de maig a la Cassola, i per a fer-ho estem compartint anècdotes i records amb persones que han estat clau a la nostra escola. Hui us deixem uns segons de Tere Arroyo i Isabel Casares, exalumnes del centre. Ens han contat moltes coses, però haurem d’esperar a vore el documental per conèixer-les 
3, 2, 1, acció! https://www.facebook.com/reel/943508068058417/https://www.instagram.com/reel/DWYOPzWEboF/?igsh=MWFlcG80aG9vcjF1aw== - FELICITATS ALS ACTORS I ACTRIUS DE SISÈ CURSper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
L’alumnat de 5é no ha fet teatre, ha fet màgia! I és que ho han fet tan bé que encara estem molt emocionats d’haver vist “Trencant etiquetes” dins del projecte “Innov@ teatre”. Ho han fet de categoria i ens sentim molt orgullosos per tota la dedicació que han posat. Enhorabona, artistes!


També volem donar les gràcies: A l’AMPA del CEIP Mestre Caballero per ajudar-nos sempre. 
A tot l’equip de mestres que ha organitzat el teatre amb Maria Lizaran al capdavant, junt amb Berta Blasco, Jorge Alarcón, Mª Jesús Àlvaro, Juan Alberto Beltrán, Ana Blanch, Rosa Calpe i Amaia López. 
A Rosa Nohales per fer accessible la nostra obra a la llengua de signes. 
A l’Ajuntament per cedir-nos el Teatre Mònaco. 
Finalment, un agraïment immens al públic de les dues funcions per l’estima que han mostrat: a la 1a funció als companys dels CEIPS Baltasar Rull, Miralcamp i Pius XII
, i a la segona funció a les famílies de 5é i al nostre alumnat de Primària. 
Heu sigut un públic genial! 

Podeu deixar un “Like” per als nostres artistes al Facebook i a Instagram.

- PROGRAMACIÓ ESPECIAL PASQUAper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
programació especial de la propera setmana! Ho passarem genial amb la quantitat d’activitats que hem preparat! Aprofitem per a explicar-vos que el dimarts 31 no es podran desenvolupar activitats amb normalitat atès que eixe dia hi ha vaga educativa. S’han establert serveis mínims.

- CORT HONOR INFANTIL FIRA D’ONDAper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Des de l’Ajuntament ens notifiquen que fins al 5 de juny l’alumnat de 3r o 4t d’Educació Primària podrà presentar candidatura per a formar part de la Cort d’Honor Infantil de la Fira d’Onda. Us adjuntem la notificació amb les instruccions per poder fer-ho. Salutacions.
DESCARREGA INFORMACIÓ - ENTREGA DE PREMISper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Hui hem assistit a l’entrega de premis del VI Concurs de sobres dibuixats
i
estem molt contents, ja que les nostres xiques han triomfat en la categoria de primària del concurs organitzat pel Cercle de Filatèlia Ibn al-Abbar
duent-se els tres premis. Enhorabona a les nostres guanyadores: Daniela Tauste Sol
,Chloe Andreu Manzaneda
i Daniela Gimeno Rodríguez
Quina alegria vore el vostre talent reconegut!
Els vostres dibuixos han capturat de meravella l’essència i la història dels racons més bonics de la nostra Onda. Sou unes artistes increïbles i
tota la comunitat educativa del nostre col·le està orgullosíssima de vosaltres.

A seguir creant i omplint el món de color!
Enhorabona, xiques!
Podeu vore més fotos a Facebook i Instagram 




- JORNADA DE PORTES OBERTES Curs 2026/2027per CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Benvolgudes famílies. Us informem que la “Jornada de portes obertes” per a noves matriculacions es realitzarà el dilluns 4 de maig a les 17h.Us esperem per a ensenyar-vos el centre, explicar-vos com treballem i com heu de fer la matrícula.

- COMPROMÍS D’ASSISTÈNCIA AL MENJADOR I/O ACTIVITATS EXTRAESCOLARS TERCER TRIMESTREper CRISTINA, TEJADA GARCÍA
Benvolgudes famílies!
Al tornar de vacances estarem al tercer trimestre, amb aquest motiu les famílies podeu canviar lliurement el compromís d’assistència a les activitats extraescolars com cada trimestre.
Aquelles famílies que al tercer trimestre seguiran fent el mateix ús del menjador i/o de les extraescolars que ja fan actualment NO HAN DE FER RES.
Aquelles famílies que al tercer trimestre demanen algun canvi respecte a l’ús del menjador i/o de les extraescolars, han d’emplenar de nou el compromís d’assistència dels vostres fills/filles per al 3r trimestre.
Podeu imprimir la fulla que us adjuntem ací o podeu demanar-la a consergeria. Una vegada emplenada, podeu donar-la a consergeria o al vostre tutor/la vostra tutora FINS AL DIMECRES 1 D’ABRIL.Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Salutacions.

L’equip directiu.


