Ajudes menjador i transport

AJUDES MENJADOR i/o TRANSPORT PER AL PRÒXIM CURS (2022/2023)

AMPLIACIÓ INFORMACIÓ DE LES AJUDES DE MENJADOR, TRANSPORT I MATERIALS ESCOLARS NO CURRICULARS PER AL PRÒXIM CURS (2023/2024)👨🏻‍🍳🚌 Hola, famílies! JA es poden presentar les sol·licituds per a demanar ajudes de menjador i/o transport. I com a novetat, enguany es pot demanar una ajuda de materials escolars no curriculars.

📆

HORARI DEL CENTRE PER A PRESENTAR-HO: Del 6 al 22 de juny de 2023 els dimarts i dijous de 9:30h a 13:30h 1️⃣ QUI POT SOL·LICITAR L’AJUDA? Tot l’alumnat escolaritzat al nostre centre. 2️⃣ QUÈ HE DE FER?

➡️

Si l’he demanada al curs actual, accedir a WEB FAMÍLIA i revisar les dades des de l’apartat TRÀMITS.

✅

Si esteu d’acord, descarregar l’esborrany, signar-ho i l’entregar-ho a Secretaria en l’horari indicat.

🟥

Si no esteu d’acord amb les dades que hi apareixen, marcar la casella G, afegir a mà les dades a esmenar i ADJUNTAR la documentació que fonamente el canvi. I tot seguit, entregar l’esborrany modificat a mà i la documentació de la mateixa manera.

➡️

NO estic rebent l’ajuda, però la vull demanar per primera vegada: omplir i entregar l’Annex I a Secretaria, aportant també els següents documents: – DNI, NIE o passaport de tots els membres de la família. – Certificat de convivència / empadronament. – Si s’escau també carnet de família nombrosa, monoparental o certificat de discapacitat. – Si s’escau qualsevol altra circumstància al·legada, com ara: violència de gènere, refugiat, presó, etc. Tots aquests documents s’hauran de dur ja fotocopiats, no es fotocopiaran al centre. NO es podran demanar ajudes de menjador/transport/materials fora del termini establert per Conselleria. Insistim en la necessitat de fer-ho dins del termini indicat, després no es podrà fer. Respecte a la nova ajuda de materials escolars no curriculars (per valor màxim de 30€), només serà concedida a aquelles persones que siguen beneficiàries d’ajuda completa de menjador. Per a demanar-la es pot fer de dues formes:

➡️

Marcant la casella corresponent a «Ajudes de material escolar» a l’esborrany, signar-ho i l’entregar-ho a Secretaria en l’horari indicat.

➡️

Emplenant una sol·licitud nova. Adjuntem model. Salutacions. Més info a la web: https://ceice.gva.es/va/web/centros-docentes/comedor/transporte