Benvinguts a la nostra escola!

Aquesta setmana hem rebut dos nous estudiants que compartiran amb nosaltres les pròximes setmanes, aportant el seu talent i ganes d’aprendre.

Donem una càlida benvinguda a: Iker, quearriba des de l’IES El Torrelló, on està formant-se en el *Cicle de Conservació i manteniment d’instal·lacions esportives*. I també a Érica, que s’incorpora després de cursar el *Màster d’Educació Especial* a la UNIR (Universidad Internacional de La Rioja).

Que aprengueu molt i us sentiu com a casa des del primer dia.

🙌
🚀

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies