
Hui hem viscut un matí inoblidable celebrant el nostre 40 aniversari!
Hem començat amb molta dolçor gràcies als gelats d’ @ircosl i la visita de la seua mascota Foody!
Però el moment més especial ha sigut el de la nostra *Càpsula del Temps i la memòria* (1985-2025). Cada classe ha guardat fotos i missatges plens d’il·lusió que hem soterrat al pati de Primària. Un regal per als xiquets i xiquetes del futur!
Gràcies a tota la comunitat educativa per formar part d’esta història. I la festa segueix. Ens veiem esta vesprada a les 17:30h amb concert de @trobadorets i moltes sorpreses. 

