FELICITATS ALS ACTORS I ACTRIUS DE SISÈ CURS

L’alumnat de 5é no ha fet teatre, ha fet màgia! I és que ho han fet tan bé que encara estem molt emocionats d’haver vist “Trencant etiquetes” dins del projecte “Innov@ teatre”. Ho han fet de categoria i ens sentim molt orgullosos per tota la dedicació que han posat. Enhorabona, artistes! 👏👏🤩 També volem donar les gràcies: A l’AMPA del CEIP Mestre Caballero per ajudar-nos sempre. ❤️🤝 A tot l’equip de mestres que ha organitzat el teatre amb Maria Lizaran al capdavant, junt amb Berta Blasco, Jorge Alarcón, Mª Jesús Àlvaro, Juan Alberto Beltrán, Ana Blanch, Rosa Calpe i Amaia López. 🍎📚 A Rosa Nohales per fer accessible la nostra obra a la llengua de signes. 🤟✨ A l’Ajuntament per cedir-nos el Teatre Mònaco. 🏛️🎭 Finalment, un agraïment immens al públic de les dues funcions per l’estima que han mostrat: a la 1a funció als companys dels CEIPS Baltasar Rull, Miralcamp i Pius XII 🏫, i a la segona funció a les famílies de 5é i al nostre alumnat de Primària. 👨‍👩‍👧‍👦💖 Heu sigut un públic genial! 🙌🌟📸 Podeu deixar un “Like” per als nostres artistes al Facebook i a Instagram.♥️

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies