L’alumnat de 5é no ha fet teatre, ha fet màgia! I és que ho han fet tan bé que encara estem molt emocionats d’haver vist “Trencant etiquetes” dins del projecte “Innov@ teatre”. Ho han fet de categoria i ens sentim molt orgullosos per tota la dedicació que han posat. Enhorabona, artistes! 

També volem donar les gràcies: A l’AMPA del CEIP Mestre Caballero per ajudar-nos sempre. 
A tot l’equip de mestres que ha organitzat el teatre amb Maria Lizaran al capdavant, junt amb Berta Blasco, Jorge Alarcón, Mª Jesús Àlvaro, Juan Alberto Beltrán, Ana Blanch, Rosa Calpe i Amaia López. 
A Rosa Nohales per fer accessible la nostra obra a la llengua de signes. 
A l’Ajuntament per cedir-nos el Teatre Mònaco. 
Finalment, un agraïment immens al públic de les dues funcions per l’estima que han mostrat: a la 1a funció als companys dels CEIPS Baltasar Rull, Miralcamp i Pius XII
, i a la segona funció a les famílies de 5é i al nostre alumnat de Primària. 
Heu sigut un públic genial! 

Podeu deixar un “Like” per als nostres artistes al Facebook i a Instagram.

