Que poc falta per a l’estrena del nostre documental per a celebrar el 40 aniversari
! Com sabeu s’estrenarà el 5 de maig a la Cassola, i per a fer-ho estem compartint anècdotes i records amb persones que han estat clau a la nostra escola.
Hui us deixem uns segons d’Inma Seco, una de les mestres d’Infantil que més anys va compartir amb nosaltres. Ens han contat moltes coses, però haurem d’esperar a vore el documental per conèixer-les

3, 2, 1, acció!
https://www.facebook.com/reel/1362253295776639
https://www.instagram.com/reel/DXJDjkskQIN/?igsh=MXAyMmdpNmQ3cXRxdA==____
