Caminis

Més informació: https://www.caminisdenia.com/

El projecte Caminis vol crear una xarxa de camins escolars per a Dénia. Camins que suposen més seguretat, més benestar i més autonomia per a la nostra infància. És el primer pas per a tindre una ciutat més humana i sostenible, una Dénia que puga gaudir tota la ciutadania.

Iniciativa: Regidoria de Seguretat Ciutadana i Mobilitat de l’Ajuntament de Dénia.

Equip tècnic i coordinació: 7a+i (durant el curs escolar 2017/2018).

Aquest és un projecte de llarg recorregut, que necessita d’un ampli marge temporal i d’anar sumant suports. Tindrem paciència i serem perseverants, perquè caminem fins a una Dénia més amable i feliç.

Primera jornada de treball

thumbnail_02_164
thumbnail_02_198
thumbnail_03_4261

Segona jornada de treball

caminis 02
caminis
caminis 04

Continuem en esta segona sessió amb el treball de la Guia d’intervenció a la xarxa. Acudiren a la reunió les persones representants dels diferents col·lectius que formen el grup de treball: alumnat, famílies i professorat de les escoles de Dénia convocades, entitats de l’entorn social de Dénia interessades en la infància, així com diferents àrees de l’Ajuntament implicades en el projecte. També participen de la sessió infants representants del Consell Local de la Infància i Adolescència de Dénia (CLIA), l’ens estable de representació de la infància i l’adolescència a Dénia.

Primer de tot, estem molt agraïdes per l’esforç extra que suposa per als centres, l’alumnat i les famílies en estes dates de final de curs acudir a una de les sessions de participació del projecte Caminis. A més a més, la calor va arribar per sorpresa, per la qual cosa el treball entre totes i tots pren encara més valor.

També volem excusar de nou a la Regidoria de Seguretat Ciutadana, i a la resta de regidories implicades, que no van poder participar d’esta sessió, a pesar de l’interés, perquè la mateixa vesprada es va programar un ple.