Infantil 2 anys

Educadora de l'aula.

photo_2022-02-24_19-27-18

Lorena Gonzalez

Tutora de l'aula d'Infantil 2 anys.

METODOLOGIA

profesor

PAPER DE LA MESTRA

El meu treball dins de l'aula es centra en guiar i acompanyar el procés d'ensenyament i aprenentatge de l'alumnat i en facilitar i crear les condicions perquè aquest siga possible.

escuela

AMBIENT PREPARAT

L'ambient és un mestre més en l'aula, està preparat i adaptat intencionadament per a l'alumant i està organitzat per zones de treball.

ajuste

TREBALL AUTÒNOM I JOC

L'alumnat treballa i aprèn de manera autònoma amb els diferents materials de l'aula. Aquests estan dissenyats pensant en els seus interessos i sempre tenen com a base principal el joc.

ACTIVITATS DESTACABLES

Dia 1 (32)