DEPARTAMENT D'ORIENTACIÓ

Benvingudes i benvinguts a la secció del Departament d'Orientació de l'IES l'Alcalatén de l'Alcora.

Novetats

Dia contra l’homofòbia, lesfòbia, bifòbia i transfòbia.

16 de May de 2024 | Comments Off on Dia contra l’homofòbia, lesfòbia, bifòbia i transfòbia.

Hui 17 de maig celebrarem la diversitat sexual i respectem a les persones. Per una millor convivència entre tots i totes.

Formació Professional d’IES Serra d’Espadà d’Onda.

9 de May de 2024 | Comments Off on Formació Professional d’IES Serra d’Espadà d’Onda.

Hui l’alumnat de 4t d’ESO i 2n FPB ha participat d’una xerrada explicativa de docents dels Cicles Formatius de l’IES Serra d’Espadà d’Onda, on han pogut preguntar tots els dubtes per a una correcta decisió.

Visitem Cicles Formatius d’IES Ximén d’Urrea

9 de May de 2024 | Comments Off on Visitem Cicles Formatius d’IES Ximén d’Urrea

Aquesta setmana el Departament d’Orientació ha acompanyat a l’alumnat interessat en cursar formació professional el proper curs a les portes obertes d’IES Ximén d’Urrea.

Grau Bàsic de Perruqueria i Estètica

8 de May de 2024 | Comments Off on Grau Bàsic de Perruqueria i Estètica

El Departament d’Orientació conjuntament amb el Departament de Formació Professional de Grau Bàsic ha creat un Padlet informatiu per al futur alumnat. Entreu a l’enllaç de baix: https://padlet.com/scastanc/benvinguts-i-benvingudes-a-grau-b-sic-bzv9qmqf6x75mbmc

Prevenció al consum del Tabac

4 de May de 2024 | Comments Off on Prevenció al consum del Tabac

Aquesta setmana la psicòloga Mercé Membrado, col·laboradora de l’Associació contra el Càncer de Castelló, ha realitzat una xerrada a l’alumnat de 2n d’ESO per a previndre el consum del Tabac. Promocionem hàbits saludables a l’alumnat.

Portes obertes a l’Alcalatén

4 de May de 2024 | Comments Off on Portes obertes a l’Alcalatén

Durant la jornada de Portes Obertes, l’alumnat de 6é de primària dels CEIPS adscrits i l’alumnat de 4t d’ESO d’altres centres de la localitat ha participat d’una explicació per part de l’Orientadora i Directora del centre i han visitat les instal·lacions del centre. Us esperem al curs 2024-2025

Batxillerat a L’Alcalatén

23 de April de 2024 | Comments Off on Batxillerat a L’Alcalatén

El Departament d’Orientació ha preparat un PADLET informatiu per al futur alumnat de Batxillerat. Us esperem al proper curs 2024-2025!! https://padlet.com/scastanc/batxillerat-a-l-ies-l-alcalat-n-curs-2024-2025-hdmwqt1yub3wb7st

L’ESO a L’Alcalatén

23 de April de 2024 | Comments Off on L’ESO a L’Alcalatén

El Departament d’Orientació ha preparat un PADLET per a que les futures famílies obtinguen informació de la transició entre l’Educació Primària i Secundària. Us esperem al proper curs 2024-2025!! https://padlet.com/scastanc/benvinguts-i-benvingudes-a-l-ies-l-alcalat-n-curs-2024-2025-b9nssmezcu2v0p82

Reconeixement per la inclusió

27 de March de 2024 | Comments Off on Reconeixement per la inclusió

Hui l’Aula Oberta ha otorgat el reconeixement a l’alumnat del centre més inclusiu. Enhorabona als premiats. Bones pasqües!!

Visita a l’ESCAL amb l’alumnat de 4t ESO

21 de March de 2024 | Comments Off on Visita a l’ESCAL amb l’alumnat de 4t ESO

Aquest dijous l’alumnat de 4t d’ESO ha visitat les instal.lacions de l’Escola Superior de Ceràmica de l’Alcora de primera mà.