DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El passat dia 5 de març van celebrar al nostre centre el Dia Internacional de la Dona, ja que el dia 8 no era lectiu. El dia va estar amenitzat per música feta i cantada per dones.

L’alumnat de Batxillerat ens van sorprendre amb la caracterització d’icones femenines com Frida Kahlo, Malala, Marie Curie…

A l’hora del pati van gaudir amb els alumnes de 4t ESO amb un seguit d’activitats: lectura de poemes de Maria-Mercé Marçal «Divissa» i «Amb totes dues mans», un ball de Beyoncé «Run the World», sonorització de noticies sobre dones esportistes, un joc sobre estereotips de les dones i per concloure l’acte els personatges caracteritzats ens van fer una breu presentació sobre aspectes destacats de la seua vida.

A més a més vam poder visitar a l’entrada i corredor principal del centre d’una magnífica exposició d’entrevistes, documentació i fotografies de dones representatives de la nostra vida i d’altres èpoques històriques.

L’experiència va ser positiva i enriquidora, va haver gran implicació per part de tot l’alumnat i professorat del centre, als quals agraïm la seua participació.

Activitat organitzada pels departaments de Valencià, Música, Plàstica, Filosofia, Francés i Geografia i Història.

Per un món educat en la solidaritat i la inclusió. El dia 8 de març són tots els dies!.