Esport a l’Escola: Federació de Muntanyisme

Dins de les activitats que oferim gràcies a ser un centre PEAFS (Projecte d’esport, activitat física i esport) hem fet durant els mesos de gener i febrer 6 sessions vinculades a l”Esport a l’escola”. Estes sessions han sigut dutes a terme per un tècnic de la Federació de Muntanya i Escalada de la Comunitat Valenciana i han constat de sis activitats adreçades a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO del centre. Durant estes classes s’han treballat de manera pràctica i teòrica continguts relacionats en la organització d’eixides a la muntanya,  nusos, activitats d’orientació, escalada i una excursió pels voltants del centre. L’alumnat d’estos cursos ha disfrutat molt amb estes activitats que han trencat en la rutina diària i esperem repetir-ho el proper curs.