XXXI Olimpíada Matemàtica (Fase Comarcal)

El passat dijous 25 de maig es va celebrar la fase comarcal de la XXXI Olimpíada Matemàtica.

Al nostre centre li corresponien 5 places en el primer cicle i 6 en el segon. Els alumnes que ens van representar van ser:

• Nivell A (1r i 2n ESO): Lluís Amador, Marc Bernad, Álvaro Custódio, Javier Antonio González i Joan Vallés.
  • Nivell B (3r i 4t ESO): Miquel Amador, Nerea Carnicer, Samuel Guijo, Rubén Szasz, Miguel Traver i Rubén Traver.

Un total de 263 estudiants de tota la província es van enfrontar a una prova individual que constava de 5 problemes:

Prova de 1r cicle

Prova de 2n cicle

Tan sols els 24 millors de cada nivell es classificaven per a la fase provincial de la XXXI Olimpíada que tindrà lloc a l’IES Botànic Cavanilles de la Vall d’Uixò el dia 8 de maig. Finalment , aquests van ser els classificats:

Classificats del 1r cicle

Classificats de 2n cicle

Des del departament de matemàtiques volem donar les gràcies a tots els nostres alumnes per representar-nos i l’enhorabona als alumnes classificats.