Primer dia de la IV edició de les Jornades Orienta’t

Un any més, el Departament d’Orientació junt amb la Directiva, hem organitzat les Jornades d’Orientació per a l’alumnat de batxillerat. Hui hem celebrat la primera sessió de les Jornades amb la participació de 3 convidades. Primerament, Sandra Esteve, exalumna del centre i actualment estudiant de l’últim curs del Grau en Estudis Anglesos a la UJI ens ha explicat a través del programa “ser o no ser UJI” el funcionament d’aquesta universitat.

Seguidament, de forma telemàtica ha participat l’actriu professional Carme Juan explicant les seus vivències acadèmiques i professionals, a més de l’accés a l’Escola Superior d’Art Dramàtic de la qual és professora.

Per a finalitzar la sessió d’avui ha intervingut Laia López, alumna de 2n curs del Grau en Biologia de la Universitat de València comentant la seua experiència en la PAU i la vida universitària.

Des d’ací agraïm a les 3 ponents la seua participació en aquestes jornades d’orientació.