Agraïment a l’Ajuntament de L’Alcora

L’IES L’Alcalatén de L’Alcora vol donar agraïment públic a l’Ajuntament de L’Alcora pel material aportat al nostre centre vinculat amb el medi ambient.

RECIPLASA va posar en marxa per al 2020 un pla d’impuls de “Projectes de millora mediambiental en la gestió de residus”. Per al curs 2019-2020 l’Ajuntament havia triat treballar amb els alumnes dels instituts. En el nostre centre l’activitat prevista era una neteja de l’entorn natural de l’Alcora. Aquesta activitat va haver de ser anul·lada a causa de la pandèmia per la Covid-19. L’Ajuntament va ecidir canviar les actuacions a realitzar. Aquesta decisió es va comunicar a RECIPLASA i la modificació va ser aprovada.

A principis d’octubre l’Ajuntament es posà en contacte amb nosaltres perquè durant aquest mes gastàrem la dotació econòmica que ens corresponia, 872,55 € iva inclòs. Gràcies a tot açò el centre ha pogut adquirir material per a l’hort escolar i jocs educatius relacionats amb l’educació ambiental.