BENVINGUDA CURS 22-23

Bon dia famílies,

Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2022-23 que donarà principi dilluns que ve 12 de setembre. Esperem que hàgeu gaudit de les vacances malgrat la calor que hem tingut aquests mesos.

Us recordem que l’horari d’entrada durant el mes de setembre serà a les 9.00 h i l’eixida a les 13.00 h excepte el grup d’Infantil de 3 anys que es troba en període d’adaptació.

Per a l’alumnat que fa ús del servei de menjador es recorda que l’horari d’eixida serà a les 14:40h.

Amb la relaxació de les mesures Covid, les famílies podran accedir fins al pati del col·legi per a acompanyar als xiquets i xiquetes (sense accedir a l’interior de l’edifici) , a excepció de les famílies de l’etapa infantil que podran acompanyar-los fins a la porta de les aules.

Podreu mantindre-us informats/as de les notícies del col·legi a través de la nostra pàgina web www.juanbautistallorca.es, la nostra pàgina de Facebook i el nostre nou Canal de Telegram. https://t.me/ceipjuanbautistallorca