Mediadors Escolars

Des de fa diversos cursos venim desenvolupant en el nostre col·le un projecte de Mediació.

La mediació és un sistema de resolució de conflictes on el diàleg i el respecte són els eixos principals per a poder dur-la a terme.

Durant les primeres setmanes de curs un grup d’alumnes i alumnes del col·le reben una formació específica per a poder desenvolupar aquesta funció, de manera que els xiquets i xiquetes del col·le puguen acudir a ells i elles quan existisca algun problema que no poden resoldre per ells mateixos.

Els mediadors són els intermediaris entre dues persones que mostren desacord en alguna circumstància i requereixen d’una tercera persona que facilite aqueixa comunicació  oferint una visió imparcial sobre l’esdevingut.