Horari menjador

Horari del menjador al setembre i juny:

Durant els mesos d’estiu (setembre i juny), el menjador té el següent horari:

• Inici: 13h (en finalitzar les classes).
  • Fi: 14:40h.

Horari del menjador d’octubre a maig:

Entre octubre i maig menjador comença a les 14h (en finalitzar les classes) i té dues opcions d’eixida:*

• 15:15h*
  • 16:45h*

* Serà imprescindible comunicar l’horari d’eixida a l’Encarregada de Menjador amb antelació.

Funcionament del menjador:

• 14h -> Menjar. L’alumnat entrarà al menjador entre les 14 i les 15h, en dos torns, començant pels més xicotets.
  • 15:15h -> Primera eixida de l’alumnat, que haurà de ser recollit per un adult autoritzat.
  • 15:30h -> Activitats: tallers, manualitats, jocs, esport… a càrrec dels monitors de menjador.
  • 16.45 -> Última eixida de l’alumnat, que haurà de ser recollit per un adult autoritzat.

Per a qualsevol dubte sobre el funcionament del servei de menjador, per favor consulta a l’Encarregada de Menjador.