S’inicia el procés d’Admissió

La plataforma per a participar en el procés d’admissió estarà oberta des del 26 d’abril fins al 4 de maig.

Qui pot participar?

• Els xiquets i xiquetes nascuts en 2019, que es matricularan en Infantil 3 anys.
  • Alumnes i alumnes més majors que desitgen canviar de centre escolar.

Com sol·licitar plaça escolar?

El procés s’ha de realitzar per internet i per a tramitar-lo únicament fa falta el DNI o NIE, encara que també es pot fer amb certificat digital, DNI electrònic, Cl@ve PIN o Cl@ve Permanent.

S’ha d’entrar en la web www.telematricula.es i realitzar dos passos:

1. Punxar en la finestra “Clau d’Admissió”, seguir els passos i aconseguir la clau.
  2. Punxar en la finestra “Procés d’Admissió” i després “Tràmit”. Accedint amb la clau rebuda, seguir tots els passos fins a completar el procés d’admissió. No és necessari portar cap justificant al col·legi, però no esborreu el justificant que us arriba al correu electrònic ja que us farà falta per a les futures fases del procés.

Si teniu algun dubte, podeu ponéos en contacte amb nosaltres i us ajudarem en el procés.