PARTICIPACIÓ DE MAR SENSE PLÀSTIC A LA JORNADA DE PORTES OBERTES DEL CEIP MIGUEL DE CERVANTES:

El departament de Biologia, amb professorat i alumnat voluntari, ha participat en la jornada de recaptació de fons per a l’acondicionament del pati del CEIP Miguel de Cervantes, adscrit al nostre centre.

El nostre alumnat de Secundària ha difós el projecte Mar sense plàstic, i ha fet tallers de tortugues marines i microplàstics per a l’alumnat de Primària. Considerem de gran importància la divulgació dels aprenentatges oferits als nostres espais fora dels mateixos, i la visibilització de la funcionalitat dels estudis que tractem de transmetre cada dia.

Volem expressar el nostre reconeixement i agraïment a les docents i alumnat del departament de Biologia.