DIA DE LA PERSONA CUIDADORA

El cicle de TAPSD, al complet, va celebrar el passat dia 6 de novembre el “Dia de la persona cuidadora” donant a conéixer a la resta de cicles la importància de la cura. A més d’accions per a visibilitzar la importància de les cures i posar en valor aquest treball, els estudiants van acudir a una xarrada.
L’alumnat de 1r de TAPSD va rebre la visita de persones de l’empresa DOMUSVI: Ana M ª Quiles Selva, Treballadora Social Coordinadora del SADIF (Sad d’intervenció familiar), Mª Asunción Crespo, Treballadora Social Coordinadora del SADAP (d’atenció Personal) i Fuensanta, Auxiliar d’Ajuda a domicili (ex-alumna del ÍES Victoria Kenti treballadora del SAD).

Agraïm la seua generositat i participació i posem en valor el treball de totes les persones que es dediquen a les cures.