ACTIVITAT MUSICAL AL CENTRE

Benvolgudes famílies, us animem que convideu als vostres fills i filles a participar en l’activitat de música que hem preparat per a la setmana que ve, dilluns 21 i dimarts 22. Necessitem que participen perquè el pròxim curs puguem optar a un altre esdeveniment. Les places són limitades, per això la necessitat d’inscriure’s en el formulari que hem passat.
Els tallers del matí són per a alumnat entre 12 i 16 anys, cada nivell té una sessió assignada de 50 minuts cada dia.

1r ESO                          13.00 – 13.50
2n ESO                         12.00 – 12.50
3r ESO                          11.00 – 11.50
4tº ESO / FPB / PMAR 10.00 – 10.50

En horari de 16.00 a 18.00 hrs hi ha programats 4 tallers per a l’alumnat de batxillerat i l’alumnat de la vesprada – FP GM/ FP GS .
Una breu nota curricular dels docents:

Alberto Molina.

Llicenciat en Grau Superior de música Llatina, en la Universitat Codarts (Rotterdam).

Actualment, professor i director musical de Sonora Escola de Percussió i Escola de música Casa Sofia.

Allende Garcia.

Llicenciada en Art Dramàtic, actriu i professora en l’àmbit educatiu i interpretatiu.

Anima que el teu fill, que la teua filla es moga i participe!