VISITA AL PARLAMENT EUROPEU A BRUSSEL·LES

El 9 de desembre de 2022, un grup de 32 alumnes i 3 professors d’Escola Ambaixadora IES Sixto Marco, vam ser convidats per l’eurodiputat Esteban González Pons a visitar el Parlament Europeu a Brussel·les, l’única institució de la Unió Europea triada per sufragi directe.

La visita amb una duració de dues hores va constar d’una exposició informativa per part d’un membre del personal de la unitat de visites sobre les funcions i competències del Parlament Europeu, d’un torn de preguntes i respostes i d’una vista a la galeria de l’hemicicle. En nom del Sr. González Pons ens va rebre el també eurodiputat del mateix grup Javier Zarzalejos que ens va fer una xarrada, també amb preguntes, sobre temes d’actualitat que afecten la Unió Europea i el paper que juga el Parlament.