VISITA AL PARLAMENTARIUM A BRUSSEL·LES

Aprofitant la nostra estada a Brussel·les visitem el Parlamentarium. Els estudiants de l’Escola Ambaixadora IES Sixto Marco transitem pel centre de visitants amb una guia multimèdia que ens va explicar les diferents etapes cap a la cooperació europea, com funciona el Parlament Europeu i el que fan els seus diputats per a respondre als reptes de hui. La vista va ser totalment autònoma i amb una duració d’unes dues hores vam fer un recorregut per la història i la integració europees. Vam poder asseure’ns al cinema del Parlamentarium amb un panorama de 360é d’Europa i el seu Parlament. Descobrim com funciona el Parlament, com s’elaboren les lleis i com ens afecta la política europea. Un mapa interactiu en el sòl ens va portar de la mà de 100 històries sobre la diversitat del nostre continent. Molt participatiu per part dels nostres alumnes que van conéixer millor com és la realitat europea.