DIA INTERNACIONAL DEL LLIBRE

El 23 d’abril, Dia Internacional del Llibre, coincidix amb la defunció de William Shakespeare i Miguel de Cervantes i Inca Garcilaso de la Vega. Esta data proposada per la UNESCO és celebrada a tot el món pels amants dels llibres.

L’Europa Creativa és un projecte de la Unió Europea que impulsa i enfortix els sectors culturals i creatius. La idea de celebrar el Dia dels Autors Europeus va nàixer amb el propòsit de reenganxar als joves a la literatura com a mecanisme de desenvolupament intel·lectual per això en este Dia del Llibre l’EPAS IES Sixto Marco ha organitzat una sèrie d’actes encaminats a estos propòsits.

Entre les activitats dutes a terme està I Fira del llibre sostenible, dirigit a tota la comunitat educativa, consistent en què els dies anteriors a esta data alumnes i professors aportaven llibres, plens d’emoció i sentiment, que ja no volien per a intercanviar-los per uns altres.

Una altra activitat ha sigut l’II Concurs de microrelats a partir de tres imatges. La paraula i la creativitat omplin estos dies la biblioteca. Este concurs ha estat dirigit a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles i en diferents llengües.

D’altra banda s’ha realitzat per professors del centre una exposició  amb lectures recomanades per als alumnes.