Oficina d’informació i orientació professional

La Resolució de 7 de juliol de 2024, establix que en cada centre educatiu en el qual s’impartisca Formació Professional, ha de constituir-se una comissió col·legiada d’orientació professional.

En el nostre centre educatiu, la comissió col·legiada d’orientació professional durant el curs 2024-25, estarà formada per:

• Ester Diaz (Orientadora)
  • Marta Árevalo (professora de la família Química).
  • Maria Leonisa Chiva (professora de la família Química).
  • Jose Carlos Nebot (professor de la família d’Informàtica).
  • Vallivana Pitarch (professora de Formació i Orientació Laboral).

Entre les funcions que té esta comissió és la implementació d’una oficina d’informació i orientació professional, la funció principal de la qual és la d’atendre les necessitats d’orientació professional de l’alumnat actual, alumnat diplomat, la comunitat pròxima al centre, i les persones, en general, que tinguen interés en l’oferta formativa d’FP del centre.

En el següent enllaç podeu enviar la vostra consulta a la comissió col·legiada i establir la preferència del tipus d’atenció. També podeu accedir al formulari a través del següent codi QR:

L’horari d’atenció per al servici d’orientació professional és dimecres a les 10:00h.

Si desitja rebre este servici s’ha d’emplenar la informació en el formulari i en uns dies es posaran en contacte amb vosté. No obstant això, abans de demanar cita i informació, podeu visitar la pàgina de nostre centre en la que es detalla l’oferta formativa.