Jornada de la Inclusió (27 de febrer de 2026)

El dia 27 de febrer de 2026, en el centre es va celebrar la jornada de la inclusió en el qual va participar activament tot l’alumnat de 1r a 4t d’ESO a través de la realització de les peces del puzle amb el lema “Tots encaixem”, i l’alumnat de 1r i 2n d’ESO en la formació del lema en les pistes del centre. En el següent vídeo es pot veure tot el treball realitzat:

Durant la jornada d’inclusió, vam tindre el plaer de rebre en l’institut a María Esteve de la Font Lombarte, la Directora territorial d’Educació, Cultura i Universitats de Castelló, Rosa Bellido Segarra, la cap del Servici Territorial d’Educació, i a Javier Cepriá Bernal, inspector del nostre centre, als quals agraïm la visita i el seu interés pel treball que es realitza en el centre.

Passadís del centre amb les peces de puzle
Lema en les pistes esportives del centre

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies