El dia 27 de febrer de 2026, en el centre es va celebrar la jornada de la inclusió en el qual va participar activament tot l’alumnat de 1r a 4t d’ESO a través de la realització de les peces del puzle amb el lema “Tots encaixem”, i l’alumnat de 1r i 2n d’ESO en la formació del lema en les pistes del centre. En el següent vídeo es pot veure tot el treball realitzat:
Durant la jornada d’inclusió, vam tindre el plaer de rebre en l’institut a María Esteve de la Font Lombarte, la Directora territorial d’Educació, Cultura i Universitats de Castelló, Rosa Bellido Segarra, la cap del Servici Territorial d’Educació, i a Javier Cepriá Bernal, inspector del nostre centre, als quals agraïm la visita i el seu interés pel treball que es realitza en el centre.


