Dia de la Inclusió

El dia 27 de febrer celebrem en el nostre IES el Dia de la Inclusió. Durant tot el mes, en les tutories, es va fer una treball de sensibilització i l’alumnat de 1r a 4t d’ESO va elaborar peces de puzle amb el lema “TOTS ENCAIXEM”.🧩✨

L’alumnat de la UECO va penjar les peces pel centre i va gravar diverses frases sobre què és la inclusió. A més, el mateix dia 27, baixem al pati i creem una “frase humana” amb el nostre lema.

Va ser una gran faena de centre del qual van poder gaudir tant el nostre inspector, Javier Ceprià, com la directora territorial d’Educació, María de la Font Esteve, i la cap del Servici Territorial, Rosa Bellido.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies