Eleccions al Consell Escolar 2023

Documents de candidatures

Tots els documents per a les candidatures es poden trobar en la secretaria del centre disponibles per a tota la comunitat educativa. El document de la candidatura s’ha d’entregar en secretaria del centre. Hi ha de temps fins al 7 de novembre.

També es poden trobar els documents en el següent enllaç: Eleccions als Consells Escolars

Procés electoral

13 d’octubre de 2023

Constitució de la junta electoral.

18 d’octubre de 2023

Aprovació i publicació del cens electoral. El cens de l’alumnat i de les famílies es publicarà en el tauler d’anuncis de l’entrada del centre.

7 de novembre de 2023

Finalització del període per a presentar la candidatura. El document de candidatura a cad un dels sectors s’ha de presentar en la secretaria del centre dins del termini establit.

8 de novembre de 2023

Publicació de la llista provisional de candidatures.

14 de novembre de 2023

Publicació de la llista definitiva de candidatures.

15 de novembre de 2023

Sorteig de titulars i suplents de les meses electorals.

Del 15 al 21 de novembre de 2023

Campanya electoral.

22 de novembre de 2023

Jornada de reflexió.

23 de novembre de 2023

Eleccions al Consell Escolar.

• Horari de votació: de 9 a 10.45 i d’11.05 a 14 hores.
  • Llugar: Biblioteca.

24 de novembre de 2023

Publicació dels resultats en els taulons de l’entrada del centre.

Vot no presencial

1. Les famílies podran participar en la votació enviant el seu vot a la mesa electoral del centre:

• per correu certificat.
  • entregant-ho a la direcció del centre mitjançant missatger, familiar o mandatari
  • entregant-ho a la taula mitjançant missatger, familiar o mandatari (el mateix dia de les eleccions).

2. Per a garantir el secret del vot, s’utilitzarà el sistema de doble sobre.

El sobre exterior es dirigirà a la mesa electoral corresponent.

El sobre contindrà signatura manuscrita i coincident amb la qual apareix en el document d’identificació que aportació, fotocòpia del DNI o d’un altre document acreditatiu i el segon sobre en blanc i tancat en l’interior del qual s’haurà inclòs la papereta de vot

3. En cas que el sobre a què es referix el paràgraf anterior siga entregat a la Direcció del centre, esta expedirà un document amb un «vaig rebre» com a justificant de lliurament.

Les paperetes estaran disponibles en CONSERJERIA del centre a partir del 16 de novembre de 2023.