Qualitat

La implantació al centre d’un sistema de gestió de qualitat persegueix una doble finalitat:

a) Una de caràcter intern: permetre a tot el personal del centre participar en la gestió i els resultats previstos, utilitzant un sistema de gestió de qualitat pràctic que ens ajude a prendre decisions de millora basades en evidències i no en percepcions subjectives. Per això ens hem basat en dos pilars:

  • Documentació digitalitzada i organitzada.
  • Plans de millora adaptats a les necessitats del nostre centre i unificats amb el Pla de Direcció de Centre.

b) Una altra de caràcter extern: facilitar que l’alumnat es familiaritze en models de gestió que trobarà en el món laboral, així com involucrar a entitats col·laboradores del centre com entitats empresarials privades, públiques i sindicals.

Política de qualitat, missió, visió i valors

Abast del sistema de gestió i mapa de processos

Protecció de dades

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies