#Educomunicambio

El nostre alumnat ha participat els tallers de #Educomunicambio per evitar desigualtats de gènere i expressions de violència cap a l’alumnat. género y expresiones de violencia hacia el alumnado.

La iniciativa posada en marxa per l’ONGD Pau i Desenvolupament ha impartit tallers en diferents col·legis de l’Horta Sud com l’IES Serra Perenxisa de Torrent.

El primer Taller “Scroll Infinit” va tenir com a enfocament la plataforma TikTok, l’objectiu d’aquest taller va abordar els continguts que poden contribuir a desigualtats de gènere i expressions de violència cap als joves. Per aconseguir-ho es van treballar els continguts sexistes i es va potenciar les bones pràctiques en l’ús de les xarxes socials.

El segon Taller “Video participatiu” va abastar la creació de contingut audiovisual com a eina per reduir bretxes socials. En aquest, es van abordar els problemes socials com la crisi climàtica i la reducció de desigualtats de gènere a través de les xarxes socials més utilitzades pels estudiants.

s.