Projecte Europeu 2022-23

CURS 2022-23

ERASMUS+

PROJECTE MOBILITAT 2022-1-ES01-KA121-VET-000057141

El projecte coordinat i promogut per la FEDERACIÓ VALENCIANA D'EMPRESARIS DE LA CONSTRUCCIÓ (FEVEC) i del que formen part altres 8 centres educatius entre els quals es troba l'IES SERRA PERENXISA, desenvolupa mobilitats d'alumnes de GM i professors per a realitzar pràctiques d'empresa en diferents països europeus. 46 alumnes i 8 professors han realitzat mobilitats a diferents països europeus.

En concret, pel nostre centre han participat 5 alumnes dels cicles de Grau Mitjà de la família d’Informàtica, els quals han realitzat pràctiques en empresa durant un mes, a Itàlia, Malta i Portugal.

A més, una professora del nostre centre va fer un acompanyament de l’alumnat.

Centres del Consorci:

• IES Serra Perenxisa