Buzón Bullying

#SEBUSCANVALIENTES Si te sientes acosado o sabes de algún caso CONTACTA CON NOSOTROS y te ayudaremos!
Teléfono gratuito: 900 018 018 (disponible las 24 horas del día los 365 días)

Bústia contra l'assetjament Escolar

Formulari per denunciar assetjament escolar, totalment anònim

• Si ho creus necessari, escriu alguna dada per posar-se en contacte amb tu, per exemple el mail o el teléfon. Aquest camp no és obligatori. Gràcies.
  • Explica el cas d'assetjament, aquest missatge s'enviarà al Dpt d'Orientació i Directiu, i es faran les mesures pertinents per evitar aquest tipus de comportament!.