Projectes Formació Professional Grau Mitjà

Aquest projecte ens permet gestionar uns altres de job shadowing (observació didàctica) i estades formatives en empreses fins a 2027.

2022-1-ES01-KA121-VET-000055491 Consorci AJEV.

Dins del projecte de l’Associació de Joves empresaris de València, AJEV, 2021-1-ESO1-KA121-VET- 000006508, el 21 de març l’IES Serra d’Espadà va iniciar  4 mobilitats de job shadowing per a professorat. Durant 7 dies observaran quins enfocaments i metodologies s’utilitzen en instituts d’educació secundària, a Itàlia (Salern) i Irlanda (Galway). L’alumnat realitzarà  VET-short training, formació en centres de treball. Dos alumnes residiran a Irlanda durant un mes, i una alumna dos mesos a Itàlia. Més endavant, durant els mesos d’abril i maig es realitzarà una altra tanda amb 6 mobilitats més.

Això suposa un important impuls per a la internacionalització de l’alumnat i del professorat en l’IES Serra d’Espadá.

Professors

8 mobilitats per a observar metodologia CLIL. Es duen a terme durant el període de març a juny 2023. A més de contrastar experiències educatives, el professorat acompanya a l’alumnat en pràctiques i els tutoritza els primers dies dels seus FCTs.

Alumnes

5 mobilitats en pràctiques en empresa, d’un mes o dos, a Itàlia o Irlanda. L’alumnat pertany a les famílies professionals de gestió administrativa, comerç i manteniment.

És la ciutat on han fet les pràctiques els alumnes del Cicle de Comerç i manteniment.

En aquest Hotel de Galway ha realitzat l’alumne de Manteniment les pràctiques.

Ciutat escollida per el nostre alumnat del Cicle D’Administració i Comerç per a la realització de les pràctiques.