ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

VOT NO PRESENCIAL

Les famílies poden acudir a votar directament al centre, el dia de les eleccions, en l’horari marcat: 23 de novembre, de 12.00 a 16.00h.

O bé, poden realitzar el vot de manera NO PRESENCIAL del 15 al 23 de novembre a les 16.00h. En el següent document podeu trobar les instruccions detallades per dur a terme el VOT NO PRESENCIAL.

ENLLAÇ A LES INSTRUCCIONS PER AL VOT NO PRESENCIAL

CARTA A LES FAMÍLIES I PRESENTACIÓ UTILITZADA A LES TUTORIES

En el següent document podeu trobar la carta per a les famílies amb informació relacionada amb les eleccions al Consell Escolar del nostre centre. La carta explica com es poden presentar les candidatures, quan es realitzarà el sorteig de les meses electorals i l’horari de les votacions per a les famílies.

ENLLAÇ A LA CARTA PER A LES FAMÍLIES

I en el següent enllaç podeu trobar la presentació que s’està utilitzant a les tutories per explicar a l’alumnat què és el Consell Escolar, quines funcions té, qui forma part, com serà el procés electoral i com poden presentar la seua candidatura.

ENLLAÇ A LA PRESENTACIÓ UTILITZADA A LES TUTORIES

CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL

Es publica el calendari del procés electoral referent a les eleccions al Consell Escolar del nostre centre. S’informa que l’horari de les eleccions per al sector de les famílies serà de 12 a 16h. El procés de votació per a la resta de sectors es publicarà dies abans de les eleccions.

ENLLAÇ AL RESUM I CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL

CONSTITUCIÓ DE LA JUNTA ELECTORAL

Es comunica a tota la comunitat educativa de l’IES Serra d’Espadà que el pròxim 23 de novembre de 2023 se celebraran eleccions al Consell Escolar del centre. En aplicació de la Resolució de 22 de setembre de 2023 i del Decret 93/2016 del Consell, el procés inclou, en primer lloc, la CONSTITUCIÓ DE LA JUNTA ELECTORAL. Per a tal finalitat, es durà a terme un sorteig públic el dia 13 d’octubre a les 9.00h. a la biblioteca del centre.

ENLLAÇ AL COMUNICAT DE LA DIRECCIÓ DE L’IES SERRA D’ESPADÀ