Aula ATECA

Les Aules Ateca són espais destinats a l’alumnat de Formació Professional que s’aproximen a entorns de treball, amb la incorporació de recursos propis de cada sector productiu, mitjançant simuladors i altres elements tecnològics. Permeten implantar metodologies actives com a element pedagògic en els cicles de FP, treballar sota un prisma metodològic basat en metodologies actives basades en projectes, fomentar la innovació, la cultura emprenedora, la creativitat i la digitalització, i acostar els alumnes que cursen Formació Professional a la innovació i l’emprenedoria a l’entorn dels centres d’ensenyament.

En el nostre centre disposem des del curs 2022-23 d’una Aula Ateca situada a la segona planta de l’edifici B.

A continuació podeu visitar-la de forma interactiva.