39é PREMI LITERARI

Com cada curs i en commemoració del Dia del Llibre, el Departament de Valencià ha realitzat el seu concurs  literari de narrativa. Enguany l’hem acompanyat amb la categoria de booktrailer.

El passat 23 d'abril celebràrem el lliurament de premis de narrativa en valencià en la seua convocatòria número 39. El professorat de Valencià, jurat en aquest certamen, després de les valoracions pertinents ha decidit guardonar les següents narracions i booktrailers.

L’alumnat guardonat ha rebut un premi en metàl.lic un diploma, i a més a més, una rosa i un llibre. Els premis han estat subvencionats per l’AMPA.
El professorat del departament de valencià volem donar les gràcies a l’alumnat participant en el 39é concurs literari de narrativa en valencià, així com als assistents al lliurament de premis celebrat al saló d’actes del nostre centre.
L’enhorabona a l’alumnat guardonat!👏👏

Departament de Valencià.