VIVÈNCIES 1r ESO

Fa un any els  nostres alumnes de 1r ESO van acabar el curs de 6é de Primària. Començava l'estiu i com ells ens digueren a setembre, estaven nerviosos  per iniciar una nova etapa a l'institut. En aquest curs han pogut comprovar que al Jaume es fan coses divertides. Ací va un resum d’algunes d'elles.
S'han disfressat com investigadors per comprovar les etiquetes dels menjars. Han anat al laboratori per vore un món microscòpic. Inventaren frases demanant la pau i les posaren a la tanca de l'institut. Alguns van realitzar mosaics amb xuxes el dia de Roma.

Van fer un gran musical! Visqueren l'experiència de estar una nit observant estrelles a l'observatori astronòmic de Titaguas. Donaren la benvinguda als alumnes de 6é i, per últim, han jugat hui a la gimcana. Han participat en la nostra revista, El Jaume Parla, han parlat a la ràdio, jugaren el torneig de futbol i  s'han preocupat per les abelles del món. Un primer any molt ben aprofitat.